HAND EN VINGER

PIJN AAN HAND OF VINGER?

Klachten in de hand of vingers kunnen bestaan uit pijn, tintelingen, stijfheid en bewegingsbeperking. Wij helpen u graag om u klachten te verhelpen of te verminderen. Onderstaand vindt u klachten waar wij ervaring mee hebben en mensen succesvol mee behandelen door hen de juiste oefeningen en adviezen te geven. Er zijn daarnaast nog meet aandoeningen die u kunt hebben aan de hand of handen. Herkent u uw klachten niet? De fysiotherapeut kan u helpen door een persoonlijk advies te geven via onze beveiligde videoverbinding. Daarna krijgt u gerichte oefeningen die u gemakkelijk thuis kunt doen met het online oefenprogramma van Physitrack.

Een persoonlijk videogesprek met een geregistreerde fysiotherapeut in een online, beveiligde spreekkamer. Spreek een fysiotherapeut waar en wanneer het u uitkomt. U betaalt slechts €20 en bent u niet tevreden, dan krijg u uw geld terug.